Jobb!

Yees haha så har man fått jobb då. Var där på intervju idag. Så sa dem att en snubbe blivit sjuk och dem behövde någon redan imorgon och att om jag ville ha jobbet så var det mitt :D haha. 150 ansökningar hade dem fått. Och eftersom dem inte hade några tjejer som jobbade där så hade dom valt ut tre tjejer som skulle på intervju och jag var en av dem. Så jag gled därifrån i världens fulaste bil som jag fick haha. Och för er som undrar vad det är för jobb så är det som chaufför, ska köra ut brödleveranser till olika matbutiker. 05.30 imorgon börjar jag. Så ikväll blire o sova tidigt om det nu går.. har somnat vid 4-5 tiden de senaste dagarna hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0