The weekend.

Nu ska det bli skärpning! Helgen har spenderats hos Elin och därföfr har det inte varit någon uppdatering!
Kom dit i torsdags då hyrde vi film och titta på, jag, elin, elins inneboende patrik och elins pojkvän jonas. Trainspotting såg vi! Faktist inte sett den innan. Tyckte inte att den var så bra, så mkt lovord som den fått. Men den var ju skönt gjord osv. Men ja tycker att Spun är bättre som är lite samma stuk. Iaf..
Dagen efter vaknade jag typ hungrig vid 1 men det fanns typ ingen frukost så jag drog iväg med en polare till Burger King o käka frulle :p... Sen åkte vi upp till vårat gamla jobb i märsta och hälsa på.. Vi kanske ska börja köra lejbil åt dem :P.. hehe.. Sen drog vi till soptippen o slängde lite skit..
När jag kom hem till Elin igen var hon hemma från jobbet så vi drog o käkade hos hennes mamma. Elin har tappat bort sin tvättstugenyckel så hon tvättar hos sin mamma :P Så vi var tvunga o tvätta en jävla massa kläder, både hennes och hennes inneboendes.  Satt o kollade på Idol medan vi hade tvättstugan! Andreas åkte ut YES!
Sen blev det inte så mkt mer action på fredagskvällen!
Lördagen vaknade vi också sent.. Käka frulle skulle fixa oss o dra förbi systemet. Men vi glömde av klockan o kolla på klockan när den var 20 i 3 så då hann vi inte. Klantigt! Vi drog till Barkaby outlet ist och kollade på kläder och sånt. Jag hittade ett par vinterskor för 100 (!) spänn! Hehe.. På scorett. Jävligt najs. Sen drog vi förbi ikea o köpte lite julpynt och sånt. Och till sist blev det willys för lite matinköp. Elin hade köpt en elgrill som vi tänkte grilla lite på. Så det blev en grym middag. Grillade grönsaker och egengjorde potatisklyftor. Mums!
Sen fixade vi oss i ordning för o dra ut o parta! Eftersom vi inte hann till systemet så drog vi till Nivå 22 för lite förkrök. Där träffade vi massa folk man inte träffat på länge! De var kul! Sen när dem stängde drog vi till ett ställe i gamla stan som heter Bacci! Jag har varit där en gång förut men då var det på release av en snowboardfilm. Denna gången var det typ bögkväll :D haha mkt kul...! Sen när dem stängde bar det iväg till kebabhouse for some food! Och till sist drog endel folk hem till elin för efterfest. Tror vi somna 7-8 på morgonen! Dagen efter var man lagom trött när man va tvungen att dra hem till elins mamma o hämta hunden som hon passat. Och sedan diska o städa osv.. Sen kom jag hem till min babe som varit så gullig och köpt blommor och choklad till mig o tänt ljus och sånt! :D Mkt söt är han. Han hade köpt buzz också, frågesport spelet de va askul :D..  Näfan nu ska jag väl orka mig upp ur sängen och fixa till mig o käka nått! Ikväll blir det tjejskate! WIHU!!
Skriver mer senare! PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Snygg design!

2007-12-03 @ 12:57:15
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: Angelica

Kitty: Tack! :)

2007-12-03 @ 13:06:52
URL: http://rockabillybabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0