you rock my world.

image138Heeeeeey :) Idag har jag varit på min lillebrors julshow hehe dem va jättesöta alla små barnen. Dom spelade upp olika sketcher från olika Astrid Lindgren filmer. Bla Ronja Rövardotter, Madicken, Kajsa Kavat, Barnen i bullerbyn, Nils Karlsson Pyssling, Karlsson på taket osv. Man fick sån nostalgi så man ville se alla barnfilmer igen! Dom är ju så jävla bra! Min lillebror spelade råttan i Nils Karlsson Pyssling :P.

Imorgon blir det till att åka o köpa nya skateskor. Mina är så jävla slitna. Flera hål i dem :/ Inte så najs. Sen blir det nog att vi drar o skejtar en sväng för o testa skorna! Senare kanske vi ska dra o spela biljard o chilla i stan typ. Min polare skulle ha inflyttningsfest i helgen också eller om det va nästa helg (?) så man ska väl dit o röjja :).

Sweeeeeet.


(gammal bild btw, är ju blond  just nu som ni ska få se när tagit kort på det också som kanske blir imorrn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0