Morgonfågel.

Idag hände något ovanligt, jag vaknade upp pigg kl 08.50 =). Brukar vakna runt 12 om dagarna.. Kan ifs bero på att jag brukar somna runt 4 och igår somnade jag typ vid 11-12. Vi hyrde en film igår men jag blev så trött så att jag gick o la mig innan den va slut. Den verkade ändå inte så bra. 2.37 hette den. Linus såg klart den o berättade imorse att den va hemsk man fick se när en kille våldtog sin syster och sedan när hans tjej tog självmord. Hon skar sig i pulsådern och blodet sprutade och Linus höll på o spy sa han. Tur att jag inte såg klart då =)!

Idag ska vi åka skridskor! Myyyys. Fast jag är sämst på skridskor men det blir kul ändå! Ikväll vet jag inte vad som händer.
Vad ska ni hitta på?

Puss!

image40

Kommentarer
Postat av: alexandra

Usch det låter hemskt vad hette filmen?

2007-11-16 @ 16:35:51
URL: http://sophiaalexandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Alexandra: Jaa 2.37pm hette den

2007-11-16 @ 18:13:38
URL: http://rockabillybabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0