Surfergirl next?

Fatta vad soft att dra till Australien i några månader och bara surfa, skejta o njuta av vädret!
Eller dra till Venezuela, min pappa kom hem därifrån i lördags och sa att han hade fått höra att deras köldrekord vad 24 grader (!) fatta att dom aldrig haft det kallare än så!

Men iaf, någon gång i livet ska jag lära mig surfa! Någon gång i livet ska jag även hoppa fallskärm och någon gång ska jag äga en Cadillac Eldorado eller Cadillac DeVille eller någon annan grym amerikanare! Någon gång ska jag resa till Australien och någon gång ska jag chilla i Californien.

image41

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns skönt att höra att det inte bara är jag som lyckas klanta mig :)

2007-11-16 @ 12:05:23
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0