tisdag

Nu ska jag ändra på mig, på tisdag ska jag flytta ut ur mig själv!

Vilken låt är det som går så nu igen? help me!

Iaf.. imorgon är det ju faktist tisdag så då kanske man ska passa på och göra en ändring på sig själv. Vad det ska bli för ändring får vi nog se imorgon. Om det nu blir något :P

Iaf, det gick sådär och skejta blir så sur och trött på kickflippen. Sen så fick jag brädan på smalbenet så det gjorde ont i 5 långa minuter :(. Men annars vare kul :D hähä
Blir skate imorn också, med mia, hoppas det går bättre då!


image12



Heeeeeeeey tisdag blir en bra dag, det känner jag på mig!


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja tisdag blir nog en bra dag :)
sov så gott!

2007-11-13 @ 01:56:06
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0