we go together.

inte bestämt hur jag ska ha mitt hår imorn, vad tycker ni? 1an, 2an lr 3an? tror att det kommer bli nr 3! nu mår jag iaf liiite bättre.. det blev ingen bio, jag paniksprang runt i kista o leta efter nått o ha på mig imorn när de va typ 15 min kvar till stängning. hittade en jättefin klänning på carlings men precis när jag hittade den vare en brud som köpte den sista xs´n =(... så jag köpte en klänning på h&m (svartvit) och en kjol (svart).. ska nog köra på helsvart imorn som sandy i grease ;).. fick finfina blommor av söt tobbe idag också :) gullunge där. men nu ska jag fixa, packa lite typ och sen sova! ses på power meet ni som ska dit! pussar


Kommentarer
Postat av: MARLENE Marlene marlene

har samma problem med håret, men kläderna är fixade ialla fall. Bilder kommer sen. imorgon blir det lång kjol och blus. fredag blir med rockabilly med vollanger.

Bor du i sthlm. du hade ingen press. va roligt att du åker hit pga av Power Meet. Bästa dagarna på året. Roligt att klä upp sig lite då. Men du kan shoppa i v-ås ju. en scarf runt halsen gör susen. satsa på detaljerna om du inte är så nöjd med kläderna.

2008-07-03 @ 00:38:47
URL: http://marlenezufic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0