and it makes no sense.


jaaa det där var jag imorse. varför får man alltid så bråttom precis när man ska gå? jag kan vara klar i flera timmar och sen precis när jag ska gå så får jag så bråttom ändå och måste springa typ.
iaf.. idag på lunchen så kom en kille och satte sig vid vårat bord och fråga om nån utav oss var intresserade av att byta jobb. till limousinförare hähä. han jobbade på bel air (ni vet dom vita fina limousinerna.) och dom hade tydligen skaffat fler bilar så dem behövde fler förare. det vore asballt o köra limo, köra kändisar o grejjer. men arbetstiderna var bajs, och lönen var provision så då lät det inte så lockande längre. men jag fick hans visitkort iaf så ska kolla upp lite mer om det där kanske.
imorgon ska jag ha möte med chefen och prata om vad provanställning innebär. hm, knas. vi chaufförer i stan hade mött upp varandra en stund i stan, det tyckte tydligen inte bossen var okej så nu blire möte om saken, löjligt.
nu ska jag sova! gonatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va jobba du med nu? (: faan va tufft å köra limo :p

2008-06-13 @ 17:02:39
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag kör budbil just nu. ja de vore tufft =) synd att det är så dåliga arbetstider bara

2008-06-13 @ 18:38:53
URL: http://rockabillybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0