before and after.



såhär såg jag ut igår kväll innan jag drog ut!

och såhär så jag ut när jag var påväg hem:


haha men kul hade jag =) träffade på en fin bil också =) ägarna var riktiga raggare. ni vet med jeansjacka och rockabillyfrilla =) dom sa att jag fick följa med dem o cruisa när jag ville! så jag fick den enas nummer som hetter robin, döp mig till elvis sa han haha. sagt och gjort. dem skulle på powermeet i västerås också. den 3de juli är det typ. JAG VILL DIT! jag kommer dö om jag åker dit för det kommer vara underbara bilar ÖVERALLT! jag måste dit. min mamma kanske ska dit så då hakar jag på henne. eller så får ajg väl ringa "elvis" o tvinga dem o ta med mig =)

nu ska jag fixa till mig och dra o spela poker snart. cashgame ska vi köra! det är så najs att jag knappt är bakis idag! var bara lite snurrig imorse när jag vakna.. "invigde" min nya skinnjacka igår också =) ni vet den jag köpte på zara för typ 2 veckor sen. hade inte bestämt om jag skulle behålla den eller inte. men nu blev det så och ajg är fan nöjd! så köpte jag ett par nya skor igår också som jag hade på kvällen. inte sköna nånstans kan jag säga er :P men ajg härdade för dem var så fina! =) eller hur?


aja dags o fixa sig! shit va mkt klockan blev helt plötsligt. tobbe hämtar mig halv 5 och ajg ligger i sängen helt ofixad. nu ska jag röra på fläsket! later! puss

Kommentarer
Postat av: Stephan

Jag ska till Power Big Meet. Det får du ju inte missa. Om du har problem att ta dig dit så kan jag kolla med min polare om han har plats i vanen... Vi ska var där hela veckan och sova i bilen :D Tre lådor öl vadera och en massa Rock n' Roll och Jänkar bilar ;) Kram //Stephan.

2008-06-15 @ 20:53:20
URL: http://stephanahlgren.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha najs =) men det är 3-5de juli va? jag måste bara kolla så jag kan få ledigt då. och om jag inte drar dit med min mamma så åker jag lätt med er om ni har plats :) kram

2008-06-16 @ 00:03:55
URL: http://rockabillybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0