brunett?

image244
(gammal bild)
jag funderar på att färga håret brunt.. hm, vi får se, kanske till helgen :)
har ni fått era skattepengar än btw? 2 polare från jobbet som hade fått idag, men inte jag :/ ja ja ska iaf få innan midsommar så det kommer väl =) asnajs o få pengar bara sådär, jag fick rätt mycke tillbaka kan jag säga.
men dom pengarna ska jag nog spara till en resa i höst typ. ni vet när det börjar bli sådär isigt kallt i luften och blåser typ 10 m/s. och är grått och mulet varje dag med lite duggregn. eller spöregn för den delen. o man blir trött på typ allt och vill inte ens gå utanför dörren. ja då ska jag fanemej åka till nått varmt och soligt land och bara njuta!

fyfan vad skönt att det bara är imorn kvar och sen är vi lediga! :D wiho! på lördag ska vi ha firmafest me jobbet btw. vi har hyrt en fet båt som alla ska dra iväg på och sen när båten lägger i hamn igen vid typ halv 12 på kvällen så blir det vidare till krogen! kommer bli askul =)
och om 1 vecka ungefär fyller jag år! ja jävlar nu när jag skrev det kom jag på hur snart det är!! har inte planerat nått än, ska väl ta tag i det snart. typ köra en utgång till nått schysst ställe med massa skönt folk och bara festa o ha kul!
nu ska jag gå och lägga mig o sova! sleep tight bitches! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0