curly sue.



kära blogg.se varför krånglar du så mycket? det går inte o kolla min statistik
:( och nyss kunde jag inte ens logga in. det stod typ "du angav fel mailadress eller lösenord"! que? jag har ju fan inte bytt lösen lr nått. men till slut kom jag in iaf. med samma lösen som vanligt. knasigt det där! aja ska snart dra iväg o käka nånstans med tobbe. shit jag har typ käkat ute varje dag i typ 3-4 månader nu. haha. kan inte vara bra för ekonomin nej. + att vi käkar ute på lunchen varje dag. på samma ställe där det kostar 69 kr. fatta vad jag skulle tjäna på o ha typ matlåda och käka hemma på kvällen? :P säkert några tusen. hehe men det är lite klurigt o ha matlåda på mitt jobb för de finns ju ingenstans o värma den! och det finns inte så himla mycke mat man äter kall. det är mest sallad. fan va hungrig jag blev nu påtal om mat. och mitt i inlägget ringde tobbe o sa att han va för bakis o hade spytt så nu ska vi inte åka o käka längre. hm så nu vettefan va ja ska göra, får väl hitta nån annan o käka med. har typ ingen mat hemma och har redan käkat makaroner o falukorv här hemma idag. jag måste gå o köpa cigg också.  nu frågade danne på msn om jag ska med o kolla film ikväll me hans 2 polare. det kanske man borde köra på? kan man ju köpa mat o cigg också. aja vi får se! hörs senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0