gott nytt år

häääääääj god jul glad påsk och trevlig midsommar typ =). ikväll blire grillning och vindrickande tjoho.
igår blev jag hotad av en snubbe. det var sjukt. jag dubbelparkerade eftersom lastzonen var upptagen. så när jag kommer ut efter att ha varit borta i 4-5 minuter så står en aslack snubbe där o ba: ere din bil? ja ba jaa. så börja han skrika på mig o ba din jävla FITTA bla bla bla o slog på min bil och ryckte i mina torkarblad han var helt GALEN. så sa jag typ att du är ju fan dum i huvet, då kom han fram till mig o skrek KAXAR DU EMOT?! SKA JAG SLÅ DIG ELLER?! DIN JÄVLA FITTA!! shit ja fick fan hjärtklappning jag trodde seriöst han skulle smälla till mig. så satte jag mig i min bil för o åka då smällde han in min sidospegel och satte sig i sin bil. så då knacka jag på min ruta och peka på spegeln, jag tänkte fan inte åka därifrån med spegeln intryckt så då var han så illa tvungen o gå ut o fixa tillbaka den. seriöst vad är det för fel på människor? vad ska jag göra om lastzonen är upptagen o det inte finns nånstans o stå? man får dubbelparkera om man ska lasta. och ajg var seriöst inte borta i mer än 5 minuter. han måste ju haft nån störning eller nått. o det värsta är att han ahde sin unge där också typ. stackars barn säger jag bara. tänk när dom "kaxar emot" honom, får dom en smäll på käften då eller? sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0