just hear me now.



hej alla pinglor där ute. känns som att alla tittar på fotbollen ikväll. jag har fotbollen på i bakgrunden när jag sitter o surfar. mina grannar kollar tydligen för ibland hör man skrik: nej nej NEJ. eller ja ja JA. då brukar jag kolla upp till tvn och då är det oftast nån målchans nån missar. men hitills inget mål. tänkte lägga mig och sova nu, jag har varit sjukt trött idag. skulle ifs vilja veta om sverige eller grekland vinner, men jag lär väl vakna till ett JAAAAAAAAAAAAAAAAA eller kanske ett NEEEEEEEEEEEEEEJ när grannarna skriker och få reda på det utan o sitta uppe :P. annars får jag väl ändå reda på det imorgon bitti på jobbet. sov sött alla babes när ni nu ska sova! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0