makeover.

heeey guys, hur mår ni idag? =) jag är trött som fan.. eller jag va iaf.. nu har jag piggnat till lite. min pappa var precis här och vi diskuterade renoveringen av lägenheten. det kommer bli en totalrenovering, kök, badrum, allt ska fixas.. jag ska få vara med o välja kakel, golv, köksluckor, tapeter osv. eller iaf komma med önskemål. pappa hade dock ett krav på att det måste vara ljusa grejjer eftersom det är så litet här. fan tänkte jag, jag gillar ju mörka grejjer som fan.
kolla in det här köket:

skitsnyggt tycker jag! jag gillar ifs inte furu egentligen men här var det snyggt när det andra var mörkt. ska kolla runt lite på internet efter olika grejjer. ska bli kul =).

från en sak till en helt annan sak. jag fick en p-böter idag. så jävla irriterande. alla vi som kör city brukar käka tillsmmans och idag hade vi köpt med för o käka i humlegården. det är väldigt ont om p-platser där omkring så jag och en annan snubbe ställde oss på en gångväg. det skulle vi inte ha gjort för när vi kom tillbaka efter 1 timmes lunch så satt dom där jädrans lapparna där på vindrutetorkarna. 700 jävla spänn i onödan. damn it! om det hade varit på arbetstid så hade jobbet pröjsat men eftersom det var på lunchen så måste vi pröjsa själva. det suger.
men thats life.

nu ska jag spana på lite lägenhetsgrejjer! later. puss

Kommentarer
Postat av: olivia

fan vad snyggt kök! :D

2008-06-04 @ 15:33:37
URL: http://desperateollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0