pressed against yours.

hey cuties!
jag kom precis hem från jobbet. så jävla kaos idag i stan, det var helt sjukt. en sträcka som vanligtvis tar typ 3 min kunde ta typ 20 min. så det enda jag hört idag typ är vrålhög musik massa tut och en jävla massa skrik. :p visst, de ser ut o va skitkul o jag skulle va glad för deras skull om dom bara inte fucka upp min dag :P det är sepejobbigt o sitta i kö i stan i stekande sol utan ac och med manuell bil. har typ brännt mig på ena armen också haha så fult med lastbilsbränna, ena armen är brun och den andra inte.
yeye nu ska jag nog laga mat, sen kommer tobbe och hämtar mig så ska vi dra o köpa hårfärg till mig :) ska bli brunett serrni =) ni får nog se resultatet senare skulle jag tro! fast typ oftast när jag färgar håret är jag missnöjd i början och sen börjar jag gilla det mer och mer. så vi får se hur det  blir denna gång!
nej dags o laga mat! falukorv o makaroner blir det :P typ standardmaten när man bor själv o inte orkar laga något hehe.
men lates babes! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0