skejta?

hm ska man palla dra och skejta nu? eller ere too late for that? skulle vara skönt o bara dega hemma för en gångs skull. jag gör fan aldrig det längre. fast det vore ju jävligt kul o dra o skejta också. andré ska med som jag inte träffat sen jag gick i typ 6an haha! så de vore ju kul o se honom också.
sitter här o käkar chips. skulle laga mat egentligen, kom precis hem. men nu har jag så bråttom så jag pallar inte. får väl köpa nått på vägen ist typ. äh skit också danne är här om 20 min måste byta om o ha mig. jag tar med kameran så det kanske möjligtvis kan bli en bild eller två. eller en film om ni har tur :P
vi hörs när jag kommit hem! puss



haha jag ollar upp för banken i frys, ser lite mongo ut, men de bjuder jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0