these crazy days.



tjenaremors. idag har inte varit världens bästa dag. skitväder, fick vattenplaning på motorvägen när de spöregna som mest, lite läskigt när man kör i 123 km/h (våra bilar är spärrade till det). jobbet har gått åt helvete hela dan ungefär. det enda positiva var att jag fick en mango haha. jo det är sant, jag var på ett ställe o hämta 53 paket sen när vi lastat in allt så kom en ut med en påse och sa; här, det är en present. så titta jag i påsen och där låg en mango! haha :) men glad blev jag iaf.
har kollat på frusna män söker kärlek ikväll, mysprogram, men inte lika mysigt som ensam mamma söker :P. iaf så gjorde dom sina val idag och ja, det blev väl bra hehe =) eller vad säger ni? synd bara att han anders inte hittade någon.
nu ska jag sova! sov gott alla där ute! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0