this day.

shit vad jag är trött det är helt sjukt. mina ögonlock ramlar ner gång för gång o jag får tvinga upp dem. vafan jag som somnade typ 10 igår framför tv:n. ändå var jag dödstrött imorse och hela dagen och nu på kvällen. konstigt det där. idag började jag nästan gråta på jobbet. jag hade en leverans på drottninggatan och där utanför en bokaffär satt en gubbe med ett bord med böcker framför sig. på en lapp stod det: signering idag 12-15. av hans nya deckare som precis kommit. INGEN kom fram till honom. och han såg så uppgiven ut att jag var nära på att gå och köpa boken för 200 spänn o be om hans signering bara för o göra honom glad. men det gjorde jag inte. istället gick jag därifrån med tårar i ögonen för jag tyckte så synd om honom. jag hoppas att många köpte boken och fick den signerad när jag inte såg. precis efter det såg jag en kvinna i rullstol utan ben. och direkt efter den en blind man. fick mig o tänka på hur bra man har det ändå. även om livet känns som skit ibland så finns det andra som har det mycket värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0