this is just a story of a broken soul.

jag har ett stort sår i mitt hjärta som nog aldrig kommer att försvinna. jag tror inte ni förstår. det hände för ungefär 5 år sedan och jag minns fortfarande den kvällen. det gjorde så ont. jag gick och satte mig vid motorvägen och tittade på alla bilar som susade förbi. tårarna rullade ner för kinderna. jag visste inte vart jag skulle ta vägen. jag hatade hela världen. varje gång jag tänker på det som hänt så kommer tårar i mina ögon. och det hugger till i hela bröstet. ibland tvingar jag undan känslorna och försöker tänka på något annat. men oftast går det inte och då kommer tårarna där och det känns som om mitt hjärta går i tusen bitar. tiden läker inte alla sår. jag önskar att det vore så men efter 5 år börjar man ju undra? kan någon stanna jorden, jag vill hoppa av :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0