why won´t you?

hej. vet ni vad? snart är det helg!!!!!!!! åh så skönt. långhelg också. inga spikade planer än dock, bara lite lösa förslag typ. så vi får se vad som händer =). min skatt har inte kommit än btw :/, skulle ju komma innan midsommar men det är ju fan i övermorron?? aja den har 2 dagar på sig o komma annars jävlar. sen fanemej blir jag rik för det är löning på onsdag också! wihu. och snart har jag en veckas semester! very najs. har 2 veckor i augusti också då ska jag dra på en sista minuten. förhoppningsvis i 2 veckor, annars blir det en hemma och en utomlands.

kollar lite på fotbollen också. sverige ligger under, crap. fast man får ju hoppas att det vänder! nu ska jag nog lägga mig och sova! är sepetrött. sov gott snyggingar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0