i´m magical.



tjuhuu :) idag har jag jobbat som vanligt.. tror dock jag haft någon magisk dragningskraft idag. det började med att jag träffa på en kille som körde för posten som bjöd mig på en cigg.. och ville att jag skulle hänga på till kungsträdgården ikväll o kolla matchen med han o hans polare.. dock tackade jag nej och sa vi ses och åkte :) senare hämtade ett paket på grand hotel, och piccolon som jobbar där bar ut paketet åt mig o sa att han inte sett mig på länge och sa att han tyckte att jag borde ringa varje gång jag ska dit så han vet hehe. sen så åkte jag därifrån och så fick jag reda på att jag behövde åka dit igen för o hämta en tullfaktura till paketet. så åkte dit igen o hämta den. sen när jag skulle gå sa han ska du lämna mig nu igen? mitt hjärta klarar bara att bli krossat en gång men inte 2. haha jag skrattade bara och gick därifrån med ett leende på läpparna. direkt efter när jag åker därifrån är det 2 snubbar i bilen framför mig som bromsar o gasar o håller på o tittar på mig o ler o vinkar. så svänger dom vänster och jag kör rakt fram, 200 meter senare möter jag en killes blick och han ler och blinkar med ena ögat åt mig när jag åker förbi.
dock blev jag också "dissad" av en kille idag. hade ett paket till drottninggatan så går jag förbi några gatumusikanter i ung ålder, som är tysta för tillfället. så börjar han sjunga fedex, fedex fedex.. o spela på gitarren så jag tittar på honom och ler och går vidare. då sjunger han I´m fed up with you. haha.
nu sitter jag o lirar poker på nätet igen.. beroendeframkallande haha. men ni kan va lugna jag är inte spelmissbrukare... än.. haha. det jobbiga är bara att jag måste sitta på balkongen när jag ska vara inne på internet haha. snor grannens nät o det har slutat funka inne hos mig :/ hehe men de brukar börja funka igen så det är nog lugnt snart..! aja back to the game..! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0