well fuck I slept there.



heeeeeeeeeej alla söta! idag kom lönebeskedet wohooo och i övermorrn kommer lönen! very very najs. min skatteåterbäring kommer dock inte komma förren i augusti pga att jag inte lämnat mina kontouppgifter än :( trodde den skulle komma innan midsommar men de gjorde den inte så jag ringde skatteverket idag. så nu har dom skickat hem en blankett till mig som jag ska fylla i. aja bara den kommer nåån jävla gång så är jag nöjd =).. nästa helg är det power meet och jag har ingen o åka med :( ska nog höra av mig till mina gamla polare kim och max som gått o blivit raggare. dom lär ju dra dit så då kanske jag kan haka på dem. va me dom på en raggarfest en gång, de va så jävla kul, alla dansade twist och drack öl o hade skitkul. liveband var det också. jag fick agera chaufför åt dem då de inte orkade åka kommunalt. när vi skulle hem lärde dom mig o burna o slira haha askul..! anyways nu ska jag lira lite poker på nätet och sen sova typ! köpte 3 nya linnen idag btw. från h&m, ett rosa, ett lila och ett med rolligstonestrycket på nivet. har alltid velat ha ett sånt linne men inte hittat förut. dock är jag inte världens största rolling stons fan men jag diggar loggan! och deras låt, paint it black, är ju förjävla bra =) sen har jag nog inte hört så mkt mer av deras musik om jag ska vara ärlig :P kanske dags o kolla upp? aja poker var det! wish me luck! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får åka med mig och min polare om du vill...

Kraam...

2008-06-24 @ 21:42:41
Postat av: Stephan

Du får åka med mig och min polare om du vill...

Kraam...

2008-06-24 @ 21:43:17
URL: http://stephanahlgren.blogg.se/
Postat av: Stephan

Vi åker redan på Onsdag eftermiddag, kan kolla med polaren om vi svänger förbi Sthlm... Vi delar ju på soppan, så det är bara att jag pyntar lite extra...

2008-06-25 @ 01:53:39
URL: http://stephanahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0