and now the stars are´nt out tonight, but neither are we to look up at them.

image206

jag har blivit med kamera! köpte en nikon s210 coolpix idag =) lite av ett impulsköp då jag kom på idag att jag ville ha en digitalkamera! så direkt efter jobbet drog jag och tobbe till siba där jag kolla några olika kameror och sen bestämde mig för den här godbiten. men den är najs, liten och smidig..! och bra bilder blir det också, testade den i affären. köpte ett minneskort till på 1.0 GB också.

idag fick jag även reda på att årets sommarfest med jobbet infaller på min födelsedag (14de juni). så det blir gröna lund med mamma och småsyskonen på dagen och sedan klockan halv 7 går båten som företagsfesten ska hållas på och halv 12 kommer vi tillbaka så då blir det röj! det ska bli så jävla kul!

imorn är det fredag! skönt som fan med helg. ska på partaj hos en polare som heter fredrika imorn. då ska jag nog få användning för min nya kamera också! så på lördag blire partaj pics på bloggen för er som vill se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0