can you add colour inside these lines?

tjoooooo!
idag har det varit halvt kaos i trafiken. poliseskorter hit och dit och studentflak. jag hade paket till gene simmons i kiss idag. och precis när jag kom till hotellet som dom ska bo på för o lämna paketet så gled 3 stora svara bilar fram och ut kom kiss. så jag fick se dom :) de va lite kul. hade paket till drottningen idag också.
direkt när jag kom hem från jobbet bytte jag om och sen drog jag för o skejta med danne och wille. de va fett kul :) sen mitt i allt ringde johan och sa: lyssna! jag fatta inte ett skit, ashögt ljud i bakrunden. sen kom jag på att han kanske var på in flames konserten på gröna lund och sen hörde jag: can you add colour inside these lines? min favorit line från come clarity låten så då blev jag asglad och typ rös i hela kroppen. jävligt najs =)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0