even if it´s going wrong.

hey. nu är jag hemma igen. har varit på lillasyrrans konsert, den va fin :) filmade lite, kan lägga in imorn så ni får se. efter den hängde jag med elin när hon jobba, hon jobbar på 7eleven. sen drog jag och hämtade söta tobbe som varit på sin syrras skiva i stan. dom hade haft moulin rouge tema. =) btw så ringde jessica mig ikväll också och: sa du ska med på min lillasyrras skiva imorn. ja ba jaha? inte "vill du följa med på hennes skiva" utan "du ska med!" så jag ska tydligen på skiva imorn. men ska bara gå dit och chilla, träffa jessi o så, de va ett tag sen. men de blir inge riktigt festande för jag ska ju upp och jobba på tors. och man kan inte vara bakis när man kör bil, då kan man fortfarande va lite påverkad typ. så det så. nu ska jag lägga mig och sova. upp o jobba imorn! det blir mer update imorn efter jobbet och innan skivan. så kolla in då :) puss och godnatt gullungar.


btw ni får gärna lämna era bloggadresser så jag kan läsa era bloggar också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0