fragile, handle with care.

image190

jag var så lack igår så jag bestämde mig för o sjukanmäla mig idag. sagt och gjort. 2 min efter jag sjukanmält mig ringde min chef och fråga hur det var. jag sa att jag har ont i magen, då sa han gå till läkaren och så får du ge mig sjukintyg imorn. crap? jag har ju inte ont nånstans. men jag ska nog säga att jag ringde vårdcentralen och dom sa att jag skulle vänta o se om det gick över o sen ringa igen om det inte gjorde det. och så säger jag att det gick över sen.

anyways. idag står det städning på schemat :P jippppie (not).. sen så ska jag färga tillbaka håret också. och lira guitar hero =) och ikväll blir det frusna män söker kärlek, topmodel och sex and the city! very very najs..!

sitter o kollar i amanda jensens bilddagbok. hon har skön stil som fan.

men nu ere nog dags o orka sig ur sängen om det ska bli något gjort här hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0