hello there, the angel from my nightmare.

hey cuties!
igår var vi först hos elin på förkrök. de var asnice, massa folk, alla hängde typ på balkongen med vattenpipan och det var allmänt kaos. sen tog vi typ 12 tåget in till stan. det slutade med att vi hamnade på nått plejs precis brevid after i gamla stan. men vi var så många så det spelade ingen roll vart vi va, det var kul ändå :)
blev itne så många bilder tagna, men några st iaf. haha inte en enda lyckad bild.



ikväll vet jag inte vad som händer än. har lite halvdåligt samvete för att jag legat o sovit halva dan o varit bakis när det är så fint väder ute. men så gåre.
later! puss

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 17:55:09
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0