I´ll be your best kept secret and your biggest mistake.

godmorgon!
jag är så hungrig så jag tror jag dör. har ingen som helst frukost hemma. dags o handla? svar JA. ska börja röra mig mot tåget snart, köpa frukost på pressbyrån. på tal om tåg, igår när jag åkte tåget till södra station höll jag på o få en hjärtattack, jag har under dom senaste typ 7 åren plankat och aldrig träffat på någon kontrollant. jag har inte ens sett någon. men så igår när jag satt där på tåget kom det 2 män i svarta jackor med vit text och fråga alla om biljett. jag fick panik och hjärtklappning och tänkte vad fan ska jag göra? så kom dom till mig och fråga, biljett? så jag sa nej det satt ingen där när jag gick förbi (lögn) då fråga han vart jag gick på och jag svarade och ställde mig upp för att jag precis skulle gå av. då sa han ska du av här? jaa sa jag, han ba okej. och så gick jag? haha så skönt. efter det hade jag lite smått hjärtklappning. men det gick ju bra iaf :)
nu ska jag ta på mig jobbkläderna och röra mig mot tåget! hoppas ni får en himla fin dag så hörs vi senare!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0