it´s a cold and it´s a broken hallelujah.

hey guys! ska strax dra iväg o möta jessi o sen dra på hennes lillasyrras skiva. min gamla klass :P hehe jag fick för mig o byta linje i gymnasiet så då fick jag gå med dem som var 2 år yngre, bla hennes syrra hehe. sen hoppade jag av. och nu tar dem studenten. så hade jag gått kvar hade jag haft studentskiva idag. är lite halvstressad då jag inte fixat mig ett skit och sitter o kollar på frusna män söker kärlek. hehe vill itne missa men måste gå o fixa mig. har ingen aning om vad jag ska ha på mig.

skulle ju lägga in en film från vårkonserten jag var på igår. here you go:
haha dom var så söta. gulligt när killen sjunger solo. och hallelujah är fin :)
synd att det är så dåligt ljud bara, det lät finare i verkligheten.


later! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0