like a lady.

tjo babes. idag har varit en rätt soft dag, men så drygt när det är varmt och soligt för då blir det typ 100 grader i bilen. vi har ingen ac i våra bilar och det suger. så man hoppas typ på mulet fast man egentligen vill ha sol. har haft leverans till kungen idag. privat stod det på envelopet. jag blev nästan sugen på o öppna o titta :) men det kan man ju inte göra. så jag lät bli. har diskat och städat när jag kom hem. inge kul alls men it has to be done. tänkte lägga upp lite skatebilder från tävlingen igår men jag orkar inte nu :p så det får bli senare. ni får en bild på fredrika o en på mig så länge.

image222
hehe hon ville luta sig så det sluta med att hon satt som ett mongo. jag var också tvungen och prova.
image223
det var inte så skönt ska jag säga er.

ska gå o spela lite guitar hero nu. vi hörs senare eller imorgon! so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0