make me sick.

image225

hah jag bangade i sista sekund. jag orkar fan inte dra dit och va där typ 1-2 timmar känns onödigt o jag är trötter. idag ska jag nog lägga mig tidigt som fan, typ nu. nej men nästan :p kanske vid 10 lr nått. skulle va jävligt skönt, har gått o lagt mig runt 12 senaste veckorna typ och är så jävla trött på morgnarna. fan nu kom jag på att det är ju sex and the city kl 10 till 11. skit, de vill jag ju se. äh får väl se hur trött jag blir så får vi se om jag pallar.

imorgon kommer det vara asdrygt o köra i stan pga alla poliseskorter och studentflak och skit. ni har väl hört att usa´s och irak´s ministrar är här och FN och hela köret. dem ska ha massa möten och skit. och åka runt i stan, därav poliseskorterna.

nu ska jag sysselsätta mig med nått annat. hörs senare eller imorn! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0