skejt och videoblogg.

image221
hej sötnosar!
mitt internet har vägrat funka :( men nu sitter jag på balkongen och här funkar det haha. idag har jag varit o kollat på és game of skate på söder med fredrika. sen drog vi och satte oss på snaps uteservering och drack vin. efter det drog vi och skejtade med daniel, wille, markus och david. och jag lärde mitt ett nytt trick såå najs =) frontside shuvit för er som undrar och vet vad det är. så det har varit en jävligt skön dag med asskönt väder. har tillochmed brännt mig lite på axlarna.
spelade in en videoblogg precis innan jag drog i förmiddags



haha spana in det här buttcracket vi träffa på på söder också, asfräscht eller vad säger ni? :p haha



filmade från skejttävlingen också men det orkar jag inte lägga upp nu för nu fryser jag och ska gå in och lägga mig och sova! jobba imorn sörrni! det kommer väl upp film och bilder imorn skulle jag tro!
puss och godnatt från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0