skejt

ääääääh antingen inbillar jag mig eller så håller jag på o bli sjuk. jocke som va med igår höll på o bli sjuk så han kanske smittat? men hur jävla lätt smitttar det egentligen isf, för jag hade typ minst 1 meters avstånd till honom hela tiden.? fick sms från danne nyss som undra om jag skulle me o skejta i danderyd. jag känner för o ligga i sängen hela dagen o inte göra ett skit. eller dra o shoppa fast det orkar jag inte. jag orkar egentligen inte skejta heller. men ändå svarade jag; ja jag är på om du hämtar mig. what? ajg orkar ju inte skejta. vad har jag gett mig in på nu? haha aja. får väl pallra mig upp så lär jag piggna till lite! jag tror det är fint väder ute jag har inte kollat än ens haha. man kan i alla fall inte ligga i sängen o dega hela dagen. shit nu skrev han "ska vi säga halv?" vafan det är ju om en halvtimme o jag har inte ens gått upp ur sängen. nu lär jag fan skynda lite..! hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0