sunshine.

spelade in en video imorse innan jag drog till jobbet (en väldigt tråkig en) men iaf. here it goes:



dagen på jobbet har varit helt okej. var tvungen o fylla på oljan i bilen då oljelampan lyst de 3 senaste dagarna jag jobbat. så nu lyser den inte längre :) jaaaaadu inte så mycket kul o säga om min dag inte. efter jobbet drog jag hem till tobbe. jag käka lasagne och han käka championsoppa och så kollade vi på outsiders, det handlade om halvsyskon som blivit kära i varandra. lite annorlunda ja. efter halva blev jag så trött så jag skulle "bara vila lite", så somnade vi båda 2 och vaknade typ vid halv 12. så då skjutsade han hem mig. en väldigt rolig dag, eller vad säger ni? :p nu ska jag gå och lägga mig. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0