this day.

hey you.
nu sitter jag hemma hos tobbe och har precis badat :). min dusch funkar inte så jag får bada här men de gör inte mig så mycket för han har badkar och jag ääälskar o bada!
iaf, idag har jag jobbat hela dan. vårat plan kom inte idag eftersom en fågel hade flugit in i en propeller typ. så vi fick köra massa returer ist. och upphämtningar. hade leverans till en porrbutik idag från nån steveo i hollywood. kan det vara den steveo? haha. iaf, man gick ner för en skum trappa och förbi några runkbås och alla som var där inne (bara gubbar typ) verkade skämmas när man gick förbi :P
men men, nu ska jag gå och umgås med tobbe!
det kommer nog upp ett videoinlägg när jag kommit hem senare!
puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0