tonight we´re gonna make it happen.

image231

hey babes!
idag har varit svettigaste dagen på länge. de blir så sjukt varmt i bilen. och så har det varit kaos i stan idag igen. haha polisen sa typ till mig o köra mot enkelriktat idag. jag körde in på en gata för o lämna paket. så vare polisspärrar där man skulle köra ut. så ja fråga hur länge dom skulle ha avspärrat. räkna med en halvtimme sa han. ja ba eeeeeeh, vad ska jag göra då? han ba gör det bästa av situationen. ja ba okej men då får ni inte bli arga då. så körde jag mot enkelriktat.
men iaf. ikväll blire förkrök hos elin och sen utgång. ska fixa mig nu. så det kanske kommer en videoupdate senare innan jag drar iväg. har ingen aning om vad jag ska ha på mig dock. är lite halvseg. men de släpper väl sen! =)
later! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0