we would laugh and get high and never answer the phone.

image220

hej då var man här igen då. har precis kommit hem, varit o jobbat och sen hos tobbe o käkat o chillat. fick sms från fredrika som ville köra nattskejt i humlan men jag jobbar ju imorn så vi bestämde att vi skulle köra på det imorn ist! då ska jag ta med mig kameran o ta några sköna bilder!  idag var det min favoriträtt nr2 på lunchen. pannkakor :) wihu. så det har jag mumsat i mig idag. hade fått hem mitt lönebesked idag också när jag kom hem. så nu vet jag vad jag har att vänta mig imorn när lönen kommer tjoho! =)=).. ligger i sängen nu och ska sova. så vi hörs imorn sötnosar! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0