worst day ever.

fan vilken dålig dag jag haft idag. det började imorse när jag fick skitlite grejjer på min rutt så fick ta typ 25 stopp av en annan rutt där jag inte hittar specc bra. höll på o dö av hunger innan lunch, sen på lunchen skulle jag käka fläsk med potatis och löksås. fläsket hade massa fettklumpar som inte gick o tugga på så jävla äckligt och potatisen va helt mosig och såsen smaka skit så jag käkade bara bröd ist typ. sedan får jag lite smått huvudvärk resten av dan. plus att jag är trött som fan. efter lunch fick jag stressigt som fan. jag slutar kl 6 på arlanda, typ halv 6 gled jag ut från stan och självklart är det extra mycket kö bara för att jag är sen. så ringer danne som jag brukar åka med till tåget så jag slipper åka buss o säger att han måste dra lite tidigare. halv 7 var jag klar och gick till bussen. fick vänta typ 20 min på den i  kylan. sen kommer jag på tåget och får vänta typ 10 min på det och precis när jag satt mig på tåget och det börjar rulla märker jag att jag glömt mina hemnycklar på jobbet. crap. så jag ringer tobbe som är hos sin farmor i jakobsberg och han säger att jag ska åka hem till honom och vänta tills han kommer så vi kan åka och hämta nycklarna. så jag går av tåget och ska ta bussen till honom, då ere 20 min kvar tills den går. jippie. sen av och gå hem till tobbe, höll på o frysa ihjäl. sen kom han iaf och vi åkte och hämtade mina nycklar. jag kom hem för typ en halvtimme sen och har fortfarande inte käkat någon middag. lyckad dag? njaaaaaaaa va? får väl hoppas att morgondagen har ngt bättre att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0