you look soo good in blue.

tjena snyggingar!
nu har tobbe precis gått. vi har varit och käkat, jag käkade bakad potatis med skagenröra och sen gick vi som sagt på bio. 21 hette filmen och den var bra som fan. så om ni inte har sett den, gå och se den. så köpte jag ett par vita tygskor och ett par heta troser också. tänkte att jag skulle dra in till stan imorn o shoppa ordentligt! fast alltid när man har mycke med pengar så hittar man inget, och sen när man inte har pengar, då hittar man massa man vill ha. så typiskt det där. så får väl se om jag hittar nått kul imorn. sen på kvällen tänkte vi nog dra och skejta.
vi har spelat guitar hero ikväll också. eller jag har spelat, tobbe somna :P.. tänkte börja lära mig spela på hard nu, och tamejfan jag klara faktist de 2 låtar jag körde på hard =).
nu ere typ dags o sova. så natti på er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0