cause I´ve got work to do.



började jobba igår :) fick börja med jour :P så har kört lite grejjer igår och idag.. så kommer jag jobba mån-fre också! faktiskt skönt att börja jobba.. få lite rutin osv.. + att pengarna börjar rulla in!!!!! niiiiice, ska spara ihop till en resa till californien där jag ska SURFA :D sen en tripp därifrån till vegas, ska spara ihop en fet rulle också så jag kan lira fett mkt poker :D skulle va askul.. alltid velat dra till vegas! men men de lär inte bli förrns om ett jävla tag... ska försöka få ihop så jag kan åka nästa sommar! =) vi får se om de blir nån sälensäsong i vinter. beror på de jobbet jag börjat nu, hur det är också.. är de astråkigt säger jag upp mig o drar o jobbar i sälen ist! sjukt sugen på o åka snowboard..! me min jibbiiii =) (louise)...
anyways, nu ska jag snart iväg på lite mer jobb! hoppas ni har de finfint denna fina dag :D pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

åh ditt hår är finfint (:

2009-08-03 @ 19:47:27
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0