double or nothing.



ibland är det så skönt o lira poker.. när allt går som det ska :P lirat 4 st 10-manna ikväll, första kom jag 2a, andra jag körde var en dubbel, dvs 5 pers dubblar sitt inköp och tredje och fjärde vann jag! funderar på om jag ska orka lira en till.. dom tar ju runt 1 timme o lira.. men de är kul när de går bra! funderar på vilken jag ska lira nu... antingen 100 dubbel, dvs kommer jag i topp 5 så vinner jag 100 kr, annars förlorar jag 100 kr. eller om jag ska lira en vanlig 10manna med 100 inköp, 1an vinner 500 spänn. hmm dubbel går snabbare och jag ska sova snart, upp och jobba imorn så det blir nog en 100 dubbel! 100 dubbel eller 200 dubbel??????????? kan ej bestämma mig :) nu blev de en 200 dubbel..! heja mig.:! skriver sen hur de gick! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0