I like your pants around you feet.

I like the dirt thats on your knees. I like the way your you still say please, when youre lookin up at me. Youre like my favourite damn disease.



hahahhaha :P spela in den för några månader sen.. sjukt snygg ;)

igår fick jag en körning till örebro direkt på morgonen.. skööööönt :) + långkörningar = bra betalt! sen fick jag 2 väskor till söderort och ett paket till sorunda som låg långt åt helvete ut på landet.. :P efter de fick jag ett paket från skärholmen till bromma.. och sen åkte jag hem :).. när ja kom hem va ja så jävla trött helt sjukt.. lirade lite nätpoker och tilta sönder ungefär.. helt sjuka utdragningar.. t. ex floppa topp par, ställer in allt, en snubbe synar med 88, ingen träff så kommer självklart en 8a på turnen.. suck! men sånt e de ibland :P.. iaf så somnade jag med kläderna på vid typ kl 8 hahaha.. sen vaknade jag en gång vid halv 11 men somnade om och så vakna jag en gång vid 3 men somna om då med :) fett skönt.. nu sitter jag här o väntar på o få nått jobb.. verkar gå lite segt idag... ska väl sätta mig i solen en stund o vänta :) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0