time for sleep.

oj =) glömde att jag skulle skriva hur de gick. men de gick BRA iaf! got my cash =)...
ligger här o funderar över vinterns planer... vet inte om jag ska dra upp till stöten, söka tandådalen eller åre eller om jag ska stanna i stockholm helt enkelt?!?! säsong eller icke säsong, det är frågan! blir de inge säsongsjobb kommer jag ju ändå åka upp till stöten minst 2 ggr iaf.. men fan, jag ääälskar ju o åka snowboard! vill åka massa massa massa! =) vi har ju väsjöbacken här men vafan de är inte samma grejj :P... aja får fundera vidare på det! borde gå o lägga mig nu.. upp o jobba imorn ju.. idag var det sjukt segt på jbobet.. nästan inget alls o göra.. satt 1 timme på davids uteplats, 1 timme hemma utan att få jobb.. sen i slutet va jag i bromma i 2 timmar utan o få nått... råka somna en stund i bilen hehe.. typ 1 timme lr så :P... aja blir väl mer jobb imorn.. vill ha långkörning!! så skönt.. måste försöka sova nu typ.. hoppas allt är bra med er! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0