HU turnering.

hej alla glada! liten update på sin plats.. jag hamnade på plats 304 av 2038 i SM.. synd att man inte kunde hålla sig kvar till 200 då man va in the money. sista handen iaf, jag fick QQ, blindsen ligger på 500/1000 och jag har ca 14k i marker. raisar upp till 3000 pre och får 1 syn. floppen kommer 259 två spader. jag betar pott och han ställer... jag hinner inte tänka innan jag synar och han visar upp 99... hade jag tänkt efter hade jag nog lagt den. stor chans att jag är slagen där när han ställer då jag betar pott... men det är en svår fold också. men gjort är gjort, det var ändå kul o lira den turneringen :)... körde en heads up turnering idag med 32 pers. 50(+5) spänn buyin och jag vann :D 4 matcher blev det. jag hade övertag på alla matcherna så det kändes bra. 720 fick jag för det. sen åkte jag hem till pappa och käka tacos med honom, lillasyrran, lillebrorsan, faster och pappas kusin. mkt gott :)... efter det drog jag en sväng till cc, satte in 70 kr på en maskin medans jag väntade på plats på pokerborden. vann 1500 på maskinen :D wiho.. så fick ja plats på pokern och växla in 2000 spänn.. vann endel semistora potter och kl 11 växlade jag ut 4000 och drog. alltså +3500 på cc idag. nu är det dags för o sova, hoppas ni alla mår bra :D puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0