don´t stop.



heeeeeey... va ett tag sen! livet leker på här i stöten..! jobbar o åker bräda o sånt :).. va i kläppen i förrgår o åkte också.. så jävla nice stämmning dom har i sin park där med musik o massa sjukt grymma åkare.! va i borlänge också för nån vecka sen med victoria och anja.. köpte lite nya kläder och en ny snowboardjacka som jag egentligen inte har råd med haha men jag kunde inte låta bli =).. en blå volcomjacka blev det iaf.. o så lite nya kläder bla rosa byxor haha! jag o vickan köpte likadana :P... nu sitter jag i sängen o ska dra ut o åka för det är perfekt väder!!! vindstilla och minus 7 bara...



nu blire på med den och ut och åka!!!!!! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0