home sweet home.


-blir tatuerad i bangkok-

hemmmmmmmmmma landat och gjort mig hemmastadd igen :P.. var ifs 1½vecka sen jag kom hem.. hehe. har åkt med david på jetpak hela veckan, hade ju sån flyt när jag kom hem så jag fick jobb dirr typ :P.. frågade min polare om dem behövde chaufförer och då sa han ja vilken timing, jocke som kör för samma åkare som mig ska sluta i slutet av månaden så du kan ta hans tjänst.. fett soft ja behövde inte ens gå på intervju, fick åka med några dar sen bestämma om jag ville ha d lr inte =).. så det blir nog bra..!

här kmr lite najsiga bilder från asien:
orkar inte lägga upp så många så ni får kolla på facebook om ni vill se fler, har laddat upp 196 st där :P



nu ska jag laga mat, kolla på tv, spela nätpoker och chilla :) puss

Kommentarer
Postat av: ROXY

oh, nu får jag tatueringslängtan :D

och ja, båda väskorna är från topshop :>

2009-08-02 @ 22:31:00
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0