london baby!

jag har tatuerat mig!!! haha helt sjukt =) jag och vickan gjorde det sista kvallen i bangkok! 250 spann fick jag betala typ, billigt o bra :P.. gjorde inte ont alls typ! aja nu sitter jag pa flygplatsen i london och vantar pa att fa ga pa mitt flyg till vasteras.. sen maste jag ta buss darifran.. och min vaska ar forsvunnen =(.. skriver mer nar jag kommit hem! senaste dygnet har varit KAOS kan jag bara saga..! sen undrar jag vem fan d ar som laser min blogg? det ar 2 aterkommande javlar o jag har ingen aning om vilka :D ni far garna skriva pa kommentarsfaltet vilka d ar for jag ar NYFIKEN! och vem fan har varit inne pa min blogg SJUTTON ganger idag?! haha TELL ME i am NYFIKEN.. nu tar min internettid slut strax sa gotta go! hors sen tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0