this day.



wzuuuuup?! =)
sitter hemma och har tråkigt.. ska iväg och träffa jessi lite senare.. orkar inte fixa i ordning mig än :P men snart.. de är ju trots allt kul o fixa sig, sminka sig, fixa hår, ta på sig roliga kläder =).. wiie..
har legat hemma hela dagen idag, lirat lite nätpoker o bara chillat.. har dock inte gått så bra på pokerfronten, en sån där dag där INGET funkar, man spelar precis som vanligt men nej, det går bara inte.. får man väl bra händer så träffar man inte.. och när man väl träffar ngt bra är det ngn som har bättre.. aja nya tag imorn ist..!
i helgen var en kille som heter sam här som är från tyskland. jag träffade honom på koh tao i thailand. så hade jag råkat lova honom att han skulle få bo hos mig om han kom till stockholm (han var i sverige, skara med jobbet). trodde inte han skulle komma till stockholm, men iaf så kom han i fredags, och jag fick lite smått panik över att jag skulle behöva va tvungen att prata engelska en hel helg och agera värdinnna i stockholm.. men de löste sig för han hade några andra polare här i stockholm som han kunde bo hos på fredagen då han kom. däremot va jag ute på lördagen och så hördes vi på sms och bestämde oss för att ses. så sluta det med att han sov hos mig på lördagen ändå. men de gick bra med engelskan, eller ok iaf :P... så flög han hem till tyskland igår.
sa jag att jag börjar jobba första 1 augusti btw?? :) de blir nog bra.. skönt med lite rutiiiineeeeerrrrrr :P lr huuuur.
ajaaaaaaah nä duuuuuu ska man ta o duscha kanske!? städa lite kanske också?! fan måste tvätta. skit också. orka :P.. får bli imorn kanske..! nej tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0