if you could be my punkrock prince, i would be your heroin.




haha i lördags var det så många som sa att min frisyr var fin så vi börja räkna på papper hur många det var.. den vänstra lappen är min och den högra är jockes.. han fick bara en.. o den var från mig i sympati hahah... i slutet av kvällen hade jag 20 st streck på min lapp.. haha.. jag fick höra allt möjligt.. en 40årig tant sa att jag såg ut som en liten prinsessa.. då kände jag mig som 10 år igen.. sen fick jag höra från 2 st till att jag såg ut som en prinsessa haha.. att jag såg ut som prinsessan laila lr va hon hette i star wars.. och sen att det såg ut som en tiara och att jag såg ut som en ängel och att jag hade änglafrisyr.. :) men de va så roligt så.. jag älskar att göra roliga frisyrer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0