Like a lady.

äh...skulle ändra bilden här till vänster men den blev lite för stor men jag orkar inte fixa o ändra :P så det får vara så!!
idag har jag varit ute o åkt bräda, som alla andra dagar :P.. sen gick jag vickan o anja o badade faktiskt haha.. vi har ett badhus här, har fan inte badat i badhus på flera år... bubbelpool finns de me =) så de va skönt... igår va vi o bowlade i 2½ timme haha.. sjukt länge men de va kul =).. o i förrgår vare hårdrockstema på HC.. så jävla kul o se alla som "klätt ut" sig.. själv hade jag nitar o svart o trasiga strumpbyxor.. blev fotad också men bilderna har inte kommit upp på deras hemsida än.. men ska bli kul o se sen.. har 2 bilder så länge från simons kamera!






det dryga var att jag dagen innan tappat bort min mobil nånstans i backen när jag va ute o åkte.. så jag hade nytt simkort o lånat en gammal mobil av alexsandra här.. o sen blev jag så jävla full så när vi skulle hem i taxin från HC så lacka vickan på mig för att jag satt o smsa när jag va så full så då la jag bort mobilen o sen när jag kom hem hade jag den inte.. så jag måste ha glömt den i taxin.. men nu har jag fått låna en ny mobil från jens haha.. o den tänker jag fanemej inte slarva bort =)...

 ikväll ska vi till harrys o röja! ska bli soft, har inte varit där än.. så nu måste jag börja fixa mig o sen blire nog förfest här i senja eller så åker vi ner till sälen by till anton o valle...!!
tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0